Kuala Lumpur, Malaysia

Kuala Lumpur, Malaysia - 5.1m posts

Top Posts

  • Printed bawal from @maejestica ! suka sangat sebab labuh and paling penting sangat cantikk !! Thank you @maejestica ! ❤️❤️❤️
  • Printed bawal from @maejestica ! suka sangat sebab labuh and paling penting sangat cantikk !! Thank you @maejestica ! ❤️❤️❤️
  • 29,610 493 1 hour ago

Advertisements

Advertisements

  • Batik adalah salah satu aset seni serta budaya dari negri kita.Jikalau bukan kita yang menghargai nya lalu siapa lagi.
Batik tidak hanya bisa digunakan untuk acara acara formal,tapi bisa juga untuk hari hari biasa,seperti liburan,jalan jalan dll.
Nah kali ini aku pake batik dari kota cirebon yaitu @panatagama.batik .
Selain bahannya nyaman,kualitas nya juga oke..check yuk..
.
Btw siapa nih yang suka pake batik??
  • Batik adalah salah satu aset seni serta budaya dari negri kita.Jikalau bukan kita yang menghargai nya lalu siapa lagi.
    Batik tidak hanya bisa digunakan untuk acara acara formal,tapi bisa juga untuk hari hari biasa,seperti liburan,jalan jalan dll.
    Nah kali ini aku pake batik dari kota cirebon yaitu @panatagama.batik .
    Selain bahannya nyaman,kualitas nya juga oke..check yuk..
    .
    Btw siapa nih yang suka pake batik??
  • 27,460 86 17 February, 2019

Advertisements

  • tangan tu penting ok.
  • tangan tu penting ok.
  • 3,773 28 4 hours ago
  • Haipbis bawaan lahir gimana dong, bingung.
  • Haipbis bawaan lahir gimana dong, bingung.
  • 39,426 1,020 47 minutes ago

Latest Instagram Posts

  • 0 0 9 seconds ago

Advertisements

  • Every sunset is an opportunity to reset
  • Every sunset is an opportunity to reset
  • 0 0 18 seconds ago

Advertisements

  • It'z Different 🐰
  • It'z Different 🐰
  • 4 1 37 seconds ago
  • Semakin hari semakin seksi dgn Bengkung Moden by adriana ni
.
.
Dapatkan sekarang! Promosi 2 PCS RM150 hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi!
  • Semakin hari semakin seksi dgn Bengkung Moden by adriana ni
    .
    .
    Dapatkan sekarang! Promosi 2 PCS RM150 hanya tinggal beberapa hari sahaja lagi!
  • 0 0 1 minute ago

Advertisements

  • Woman is beautiful in her own way.
Miss u all 🍁🍂🎊🎊🎉🌍
  • Woman is beautiful in her own way.
    Miss u all 🍁🍂🎊🎊🎉🌍
  • 0 0 2 minutes ago
  • Slm mgrib.... Xdan nk upload pic harini...xthu ap yg busy sgt 2,3hri ni.... Apapun nk bgtau kasut nike zoom o12 ni dh restock semula... Disebabkn tgh buln ni poket msing2 pun nyawa2 ikan akak bgi potogan khas klu yg grab dlm minggu ni... Berminat pm http://ww.wasup.my/60162435202
  • Slm mgrib.... Xdan nk upload pic harini...xthu ap yg busy sgt 2,3hri ni.... Apapun nk bgtau kasut nike zoom o12 ni dh restock semula... Disebabkn tgh buln ni poket msing2 pun nyawa2 ikan akak bgi potogan khas klu yg grab dlm minggu ni... Berminat pm http://ww.wasup.my/60162435202
  • 0 0 2 minutes ago
  • -🏠❤
  • -🏠❤
  • 3 0 2 minutes ago
  • Assalammualaikum,hai hai korang 🙋‍♀️ Alhamdulillah dah terbukti rebusan 7 serapat ni boleh menyembuh kan penyakit yang di hidapi para wanita di luar sana.

Korang baca yea testimoni kat bwh ni 👇
Akar 7serapat ni memang susah hendak di cari orang2 yang berilmu tinggi sahaja yang boleh mengenal dan mengambil akar2 tersebut.

Akar2 7 serapat ini di ambil bukan menggunakan mesin yea korang,ade cara2 tertentu perlu ade cukup ilmu bagi nak memotong akar tersebut.

Begitu istimewanya akar2 serapat ni untuk kegunaan kita para wanita ni tau korang.
Sayang nye atok yang mengambil akar2 serapat ni dah pergi menemui Allah swt. 
Tiada penggantinye lagi,jadi sekarang hanya tinggal tak banyak dah packaging 7 serapat ni.Sapa cepat die dapat😊

Al fatihah untuk atok tu.☹ In sya Allah kita usaha Allah bagi perkenan 😉

#Skuadsuzyhoneykl 
#Naksihatncantikkenausaha
  • Assalammualaikum,hai hai korang 🙋‍♀️ Alhamdulillah dah terbukti rebusan 7 serapat ni boleh menyembuh kan penyakit yang di hidapi para wanita di luar sana.

    Korang baca yea testimoni kat bwh ni 👇
    Akar 7serapat ni memang susah hendak di cari orang2 yang berilmu tinggi sahaja yang boleh mengenal dan mengambil akar2 tersebut.

    Akar2 7 serapat ini di ambil bukan menggunakan mesin yea korang,ade cara2 tertentu perlu ade cukup ilmu bagi nak memotong akar tersebut.

    Begitu istimewanya akar2 serapat ni untuk kegunaan kita para wanita ni tau korang.
    Sayang nye atok yang mengambil akar2 serapat ni dah pergi menemui Allah swt.
    Tiada penggantinye lagi,jadi sekarang hanya tinggal tak banyak dah packaging 7 serapat ni.Sapa cepat die dapat😊

    Al fatihah untuk atok tu.☹ In sya Allah kita usaha Allah bagi perkenan 😉

    #Skuadsuzyhoneykl
    #Naksihatncantikkenausaha
  • 2 1 2 minutes ago
  • more and less 25 sp bucephalndra and 98% full bucephalandra 😍
  • more and less 25 sp bucephalndra and 98% full bucephalandra 😍
  • 1 0 3 minutes ago
  • Geraamm jaa tgok dak nih..
  • Geraamm jaa tgok dak nih..
  • 2 0 3 minutes ago
  • Aku tak punya bunga, aku tak punya harta Yang kupunya hanyalah hati Yang setia tulus padamu😘
  • Aku tak punya bunga, aku tak punya harta Yang kupunya hanyalah hati Yang setia tulus padamu😘
  • 1 0 3 minutes ago
  • Maafkan abang terpaksa berpura-pura kacak ni.. haha
  • Maafkan abang terpaksa berpura-pura kacak ni.. haha
  • 5 0 3 minutes ago