#malaysia Instagram Photos & Videos

malaysia - 35.6m posts

Top Posts

  • Photo @alphaspotting .
.
.
.
Malaysia’s sultry capital is a feast for all the senses. Here you'll find historic monuments, steel-clad skyscrapers, lush parks, megasized shopping malls, bustling street markets and lively nightspots.Essential parts of the vibrant mix are the incense-wreathed, colourfully adorned mosques and temples of the country’s Malay, Chinese and Indian communities.
  • Photo @alphaspotting .
    .
    .
    .
    Malaysia’s sultry capital is a feast for all the senses. Here you'll find historic monuments, steel-clad skyscrapers, lush parks, megasized shopping malls, bustling street markets and lively nightspots.Essential parts of the vibrant mix are the incense-wreathed, colourfully adorned mosques and temples of the country’s Malay, Chinese and Indian communities.
  • 752 7 11 hours ago
  • Only been in Kuala Lumpur for a few hours, but I had to see the Petrona Twin Towers immediately 🇲🇾 ♥️ They are so extra and iconic 💕and definitely don’t disappoint! #FanGirling
  • Only been in Kuala Lumpur for a few hours, but I had to see the Petrona Twin Towers immediately 🇲🇾 ♥️ They are so extra and iconic 💕and definitely don’t disappoint! #FanGirling
  • 1,626 90 13 hours ago
  • ada yg panggil tofu telur atau tofu jepun
ada yg takut nak beli sbb was2 status halal
saya mmg penggemar tofu telur ni
dan kita bole buat sendiri di rumah

resepi
5 biji telur ayam gred AA
400 ml air soya tanpa gula
1 sudu besar tepung jagung
setengah sudu kecil garam
secubit stok ayam

campurkan semua bahan dan tapis
kukus dlm 12-15 minit
sejukkan dan boleh dipotong
goreng dan boleh dimasak mengikut resepi yg kita suka

p/s: if malas nak sukat2 
nisbah telur n soya ialah
1 cawan telur 1 cawan soya

Kredit: ‎Lina Maslina‎ via MAHN
  • ada yg panggil tofu telur atau tofu jepun
    ada yg takut nak beli sbb was2 status halal
    saya mmg penggemar tofu telur ni
    dan kita bole buat sendiri di rumah

    resepi
    5 biji telur ayam gred AA
    400 ml air soya tanpa gula
    1 sudu besar tepung jagung
    setengah sudu kecil garam
    secubit stok ayam

    campurkan semua bahan dan tapis
    kukus dlm 12-15 minit
    sejukkan dan boleh dipotong
    goreng dan boleh dimasak mengikut resepi yg kita suka

    p/s: if malas nak sukat2
    nisbah telur n soya ialah
    1 cawan telur 1 cawan soya

    Kredit: ‎Lina Maslina‎ via MAHN
  • 835 8 2 hours ago

Latest Instagram Posts

  • BB + GLO COLLAGEN‼️ Kulit Lebih Sihat, Tegang, Anjal & Gebu
Penangan BB+GLO

Nampak comel berseri !!
Muka semakin up gituu... 😍😍 Wahhh hebat sangat BB+GLOcollagen ni kan. Kekal awet muda, kulit sentiasa pinkish, sendi2 tulang sihat & banyak lagi lah kelebihan BB+GLO collagen ni.. Siapalah yang tak mahu kekal kelihatan awet muda je kan... 😊

Berminat.. whatsapp jer 📲 www.wasap.my/60179038404

#BisnesOnlineSenangLa
#Malaysia RM 47 | #Indonesia IDR 100.000 
Program #2GAJIsebulan
#projekSTG #CATchampions
#BisnesOnline
  • BB + GLO COLLAGEN‼️ Kulit Lebih Sihat, Tegang, Anjal & Gebu
    Penangan BB+GLO

    Nampak comel berseri !!
    Muka semakin up gituu... 😍😍 Wahhh hebat sangat BB+GLOcollagen ni kan. Kekal awet muda, kulit sentiasa pinkish, sendi2 tulang sihat & banyak lagi lah kelebihan BB+GLO collagen ni.. Siapalah yang tak mahu kekal kelihatan awet muda je kan... 😊

    Berminat.. whatsapp jer 📲 www.wasap.my/60179038404

    #BisnesOnlineSenangLa
    #Malaysia RM 47 | #Indonesia IDR 100.000
    Program #2GAJIsebulan
    #projekSTG #CATchampions
    #BisnesOnline
  • 0 0 1 minute ago
  • 🍃Mengatasi anak mengamuk bukan perkara mudah. Bagaimana mommies mengawal anak yang mengamuk apabila anak ‘throw a TANTRUM
.
.
🍃Berikut adalah 4 perkara yang mommies boleh buat sekiranya anak tantrum : .
🧚🏻‍♀️Kekal tenang walaupun dalam keadaan huru hara, ia akan memukau orang keliling termasuklah anak yang sedang mengamuk
. 🧚🏻‍♀️Duduk supaya mata sama laras dengan si anak
. 🧚🏻‍♀️Bercakap dengan lembut dan suara lunak, cuba alih perhatian anak
.
🧚🏻‍♀️Ganjaran. Katakan kepadanya jika dia bersikap baik, anda akan menjanjikan sesuatu seperti ganjaran Coklat .
🧚🏻‍♀️ Nasihat . Katakan kepada si kecil apa yang dilakukan sebentar tadi adalah salah dan dia akan lebih disayangi jika dia bersikap baik dan mendengar kata
.
.
~🌿When baby meets Nature🌿~
.
📱 TO ORDER WHATSAPP .
👉🏻 011 11443013
👉🏻 018 2212126
.

#twinskidofficialmalaysia #malaysia #kualalumpur #kl #selangor #pj 
#mytwinskid #twinskid #twinskid_hq #organic #mummy #Ibu #mak  #organicskincaremalaysia #softnsmooth #comfortnsmile #breezeright #restnrelax #organiclotion #momlife #MY
  • 🍃Mengatasi anak mengamuk bukan perkara mudah. Bagaimana mommies mengawal anak yang mengamuk apabila anak ‘throw a TANTRUM
    .
    .
    🍃Berikut adalah 4 perkara yang mommies boleh buat sekiranya anak tantrum : .
    🧚🏻‍♀️Kekal tenang walaupun dalam keadaan huru hara, ia akan memukau orang keliling termasuklah anak yang sedang mengamuk
    . 🧚🏻‍♀️Duduk supaya mata sama laras dengan si anak
    . 🧚🏻‍♀️Bercakap dengan lembut dan suara lunak, cuba alih perhatian anak
    .
    🧚🏻‍♀️Ganjaran. Katakan kepadanya jika dia bersikap baik, anda akan menjanjikan sesuatu seperti ganjaran Coklat .
    🧚🏻‍♀️ Nasihat . Katakan kepada si kecil apa yang dilakukan sebentar tadi adalah salah dan dia akan lebih disayangi jika dia bersikap baik dan mendengar kata
    .
    .
    ~🌿When baby meets Nature🌿~
    .
    📱 TO ORDER WHATSAPP .
    👉🏻 011 11443013
    👉🏻 018 2212126
    .

    #twinskidofficialmalaysia #malaysia #kualalumpur #kl #selangor #pj
    #mytwinskid #twinskid #twinskid_hq #organic #mummy #Ibu #mak #organicskincaremalaysia #softnsmooth #comfortnsmile #breezeright #restnrelax #organiclotion #momlife #MY
  • 3 0 1 minute ago
  • ♥️♥️ IKHTIAR UNTUK HILANGKAN SAKIT LUTUT ♥️♥️
Maklum la kan...dah usia makin meningkat masalah sakit lutut,sakit urat sendi pun menjengah datang.. Wawa ikhtiar kan semua masalah Mama wawa ni dengan meminta beliau amalkan minum BB+GLO.. Mama wawa bagitahu sejak 3 minggu amalkan bb+glo ni,kulit rasa lebih lembap,lutut pun dah mula rasa kurang sakit..Mama pun dah boleh solat seperti orang lain..jika tidak mama guna kan bangku untuk bersolat.

Rasa syukur sgt sbb bb+ glo memang membantu masalah yg mama hadapi..
Anda ada alami masalah yg sama❓❓
Jangan tunggu hingga sakit jadi lebih kronik.. Cepat wasap Wawa untuk info lanjut 📲
www.wasap.my/60174343987

#BisnesOnlineSenangLa
#Malaysia RM 47 | #Indonesia IDR 100RIBU 
Program #2GAJIsebulan 
#projekSTG #CATchampions
  • ♥️♥️ IKHTIAR UNTUK HILANGKAN SAKIT LUTUT ♥️♥️
    Maklum la kan...dah usia makin meningkat masalah sakit lutut,sakit urat sendi pun menjengah datang.. Wawa ikhtiar kan semua masalah Mama wawa ni dengan meminta beliau amalkan minum BB+GLO.. Mama wawa bagitahu sejak 3 minggu amalkan bb+glo ni,kulit rasa lebih lembap,lutut pun dah mula rasa kurang sakit..Mama pun dah boleh solat seperti orang lain..jika tidak mama guna kan bangku untuk bersolat.

    Rasa syukur sgt sbb bb+ glo memang membantu masalah yg mama hadapi..
    Anda ada alami masalah yg sama❓❓
    Jangan tunggu hingga sakit jadi lebih kronik.. Cepat wasap Wawa untuk info lanjut 📲
    www.wasap.my/60174343987

    #BisnesOnlineSenangLa
    #Malaysia RM 47 | #Indonesia IDR 100RIBU
    Program #2GAJIsebulan
    #projekSTG #CATchampions
  • 0 0 1 minute ago
  • Alhamdulillah...jom cod🌺
  • Alhamdulillah...jom cod🌺
  • 0 1 1 minute ago