#worldwide Instagram Photos & Videos

worldwide - 10.9m posts

Top Posts

  • ✨🇮🇹🌸 I Fantastici colori di #Capri ✨🇮🇹🌸
  • ✨🇮🇹🌸 I Fantastici colori di #Capri ✨🇮🇹🌸
  • 2,522 30 14 minutes ago
  • PARIS TATT SHOW  2019💘
  • PARIS TATT SHOW 2019💘
  • 1,165 7 4 hours ago

Latest Instagram Posts

  • Two friends got some clogs. A pair of classic clogs and a pair of high heeled clogs, both in natural vegtan leather.
Open again tomorrow Sunday between 12-16!
  • Two friends got some clogs. A pair of classic clogs and a pair of high heeled clogs, both in natural vegtan leather.
    Open again tomorrow Sunday between 12-16!
  • 0 1 46 seconds ago
  • Barranco camp.
  • Barranco camp.
  • 5 1 4 minutes ago
  • PERSEPSI ORANG KITA

_ 👗Beli baju mahal takpe sebab boleh pakai banyak kali
👜Beli handbeg mahal takpe sebab baru la ada mata menjeling
📦Beli tudung berhelai-helai takpe sebab nak ikut peredaran masa dan fesyen. Tak ikut nanti malu kena ejek. Walaupun dalam almari dah penuh dengan tudung dan semua warna dah sedia ada
👪 Eh dia sayang aku, cantik pulak aku ni, takkan la dia nak curang. Ermmm... Tapiiiii.... Bila bercerita dan berkongsi tentang kesihatan dan kecantikan LUARAN terutama penjagaan DALAMAN masing-masing buat derk je. 
Terlalu BERKIRA sangattt, KEDEKUT. Apa taknya, sebab tak nampak kan. 
Gegadis jelita semua perlu ingat. Badan kita memang hak milik kita.Tapi ada seseorang yang berhak atas kita. Takkan sidia dah 'MAKAN' sekali terus kenyang sampai bila-bila. 
Faham ke tak tu? Jadi sebelum pasangan anda 'MAKAN LUAR' bertindak la segera. 
Bila hati dah berubah jangan meroyan tau. Siapa tak sayang jejaka kacak oiihhh. Fikir-fikirkan. 
Bakal pengantin dan ibu berpantang pun digalakkan consume. 
Nak harga PINKLADY ORIGINAL BEST? 
WA 📲 88239507
#teampinkladysg
#flawless#glowing#
#viralmeletop#worldwide#
#pinkladybodyperfection
#kekasihhatikekanda#lentik
#registeredseller#superstokistsg
#dropshipwanted#luxury#
  • PERSEPSI ORANG KITA

    _ 👗Beli baju mahal takpe sebab boleh pakai banyak kali
    👜Beli handbeg mahal takpe sebab baru la ada mata menjeling
    📦Beli tudung berhelai-helai takpe sebab nak ikut peredaran masa dan fesyen. Tak ikut nanti malu kena ejek. Walaupun dalam almari dah penuh dengan tudung dan semua warna dah sedia ada
    👪 Eh dia sayang aku, cantik pulak aku ni, takkan la dia nak curang. Ermmm... Tapiiiii.... Bila bercerita dan berkongsi tentang kesihatan dan kecantikan LUARAN terutama penjagaan DALAMAN masing-masing buat derk je.
    Terlalu BERKIRA sangattt, KEDEKUT. Apa taknya, sebab tak nampak kan.
    Gegadis jelita semua perlu ingat. Badan kita memang hak milik kita.Tapi ada seseorang yang berhak atas kita. Takkan sidia dah 'MAKAN' sekali terus kenyang sampai bila-bila.
    Faham ke tak tu? Jadi sebelum pasangan anda 'MAKAN LUAR' bertindak la segera.
    Bila hati dah berubah jangan meroyan tau. Siapa tak sayang jejaka kacak oiihhh. Fikir-fikirkan.
    Bakal pengantin dan ibu berpantang pun digalakkan consume.
    Nak harga PINKLADY ORIGINAL BEST?
    WA 📲 88239507
    #teampinkladysg
    #flawless #glowing #
    #viralmeletop #worldwide #
    #pinkladybodyperfection
    #kekasihhatikekanda #lentik
    #registeredseller #superstokistsg
    #dropshipwanted #luxury #
  • 0 0 5 minutes ago
  • Early spring vibes in S T O C K H O L M
  • Early spring vibes in S T O C K H O L M
  • 9 1 5 minutes ago